bende de hiç hata yok.

herşeyiyle güzel güzel çalışıyor.

tek hatası AJAX özelliğinin Türkçe karakterlerde takılıyo kalışı. onu da belirtmişler zaten AJAX özelliği seçiminde. buna bir çözüm bulmak lazım.