Konu
Sakın v3.6 kurmayın.
18-09-2006, 13:20:48
#18
eXtreme
bende de hiç hata yok.
herşeyiyle güzel güzel çalışıyor.
tek hatası AJAX özelliğinin Türkçe karakterlerde takılıyo kalışı. onu da belirtmişler zaten AJAX özelliği seçiminde. buna bir çözüm bulmak lazım.