Merhaba arkadaşlar ben lisans bölümüne kullanıcı adımı ve şifremi yazıyorum kabul etmiyor genel bir sorunmu var yoksa sadece bendemi acaba?
http://members.vbulletin.com sizde denermisiniz eğer sorun bende ise ne yapmam gerekiyor yazarsanız sevinirim teşekkürler.
Lisans bölümüne giremiyorum !
5
●347
- 22-02-2008, 14:38:20eski kullanıcı adın ve yeni şifrenle girebilirsin.AcidShock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle