• 21-02-2008, 14:39:27
    #1
    Merhaba arkadaşlar ben lisans bölümüne kullanıcı adımı ve şifremi yazıyorum kabul etmiyor genel bir sorunmu var yoksa sadece bendemi acaba?

    http://members.vbulletin.com sizde denermisiniz eğer sorun bende ise ne yapmam gerekiyor yazarsanız sevinirim teşekkürler.
  • 21-02-2008, 14:48:41
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yok sorun sende değil..maile bak şifreleri dğeiştirmişler sanırım.benim değişmiş..muhtemelen senin şifreni de değiştirmişlerdir..
  • 21-02-2008, 15:52:52
    #3
    teşekkürler hocam dediğiniz gibi olmuş !
  • 21-02-2008, 20:10:38
    #4
    oh oh iyi olmuş bu şifre degişme olayı
  • 22-02-2008, 13:27:07
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Bende böyle bir sorun var sanırım sadece şifreler gelmiş fakat kullanıcı adı gelen mailde yok ne yapmam gerek sizce.
  • 22-02-2008, 14:38:20
    #6
    AcidShock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende böyle bir sorun var sanırım sadece şifreler gelmiş fakat kullanıcı adı gelen mailde yok ne yapmam gerek sizce.
    eski kullanıcı adın ve yeni şifrenle girebilirsin.