Konu
Lisans bölümüne giremiyorum !
21-02-2008, 14:48:41
#2
Jason
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
yok sorun sende değil..maile bak şifreleri dğeiştirmişler sanırım.benim değişmiş..muhtemelen senin şifreni de değiştirmişlerdir..