Konu
Lisans bölümüne giremiyorum !
22-02-2008, 14:38:20
#6
Jason
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
AcidShock adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende böyle bir sorun var sanırım sadece şifreler gelmiş fakat kullanıcı adı gelen mailde yok ne yapmam gerek sizce.
eski kullanıcı adın ve yeni şifrenle girebilirsin.