Merhaba arkadaşlar ben lisans bölümüne kullanıcı adımı ve şifremi yazıyorum kabul etmiyor genel bir sorunmu var yoksa sadece bendemi acaba?

http://members.vbulletin.com sizde denermisiniz eğer sorun bende ise ne yapmam gerekiyor yazarsanız sevinirim teşekkürler.