2 db birlerştirilebilir mi ?
24
●1.308
- 26-12-2007, 14:20:07arkadaşlar elimde 1 db var ben bunalrın sadece üyelerini birleştirmek istiyorum yapabilirmiyim ?
- 26-12-2007, 19:55:13AnLatabiLir Misin Acaba Arkada$ım Bende Öğrenmek istiyorum Doğrusu Bunu..aksakal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-12-2007, 01:59:57Üyeliği durdurulduÜye id leri çakışır diğer db de üye idsi 1 olan diğerindede olacağı için sorun yaratabilir olsa bile..