Konu
2 db birlerştirilebilir mi ?
26-12-2007, 18:31:51
#3
kenantr
vardı r10 da bu olay sql sorguları ile 1. dbdeki üye sayısı +1 deyip diğer dbdeki üyeleri aktarabiliyorsun.Ama devamında sorun çıkabilir sonuçta db çorba olup elinde kalabilir.