Konu
2 db birlerştirilebilir mi ?
26-12-2007, 21:34:14
#6
aksakal
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ok biraz beklerseniz bir iki güne resimli anlatıcam. En azından sadece üyeleri nasıl birleştirebileceğimizi resimli olarak anlatırım.