Konu
2 db birlerştirilebilir mi ?
26-12-2007, 23:06:09
#7
By Kus
kardes bu konu benim icinde onemli nemde user tablosunu diger yeni actigim foruma yuklemek istiyorum sadece uyelerin yedegini alip yuklemek istiyorum bu konuda yardimci olursan cok sevinirim tsk...