divran adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2 db birlerştirilebilir mi ?
24
●1.308
- 10-01-2008, 04:35:08Evet arkadaşlar ben,m de şu anda böyle bir probşemim var yapmak mümkün müdür şayet mümkün se anlatacak arkadaş var mıdır..
Aklıma bir de şöyle bir şey geldi ne kadar sağlıklı olur bilmiorum da vb db yi smf ye cevirsek ordan da eklemek istewdiğimi vb db sine eklesek nasıl olur arkadaşlar
- 10-01-2008, 15:17:02aksakal arkadaşımızın adına ben söz vermiştim anlatıcam diye aşağıdaki linkte adım adım resimli olarak anlattım arkadaşlar. Kolay gelsin.
https://www.r10.net/vbulletin/116610-...ablo-user.html - 10-01-2008, 15:48:44Fatu arkadaşım burda sadece üyelerin birleştirilmesi peki konuları hepsini birleştirmemiz mümkün müdür nasıl olur acaba o konuda bilginiz var mı?