aksakal arkadaşımızın adına ben söz vermiştim anlatıcam diye aşağıdaki linkte adım adım resimli olarak anlattım arkadaşlar. Kolay gelsin.

https://www.r10.net/vbulletin/116610-...ablo-user.html