Konu
2 db birlerştirilebilir mi ?
10-01-2008, 15:17:02
#23
Fatu
aksakal arkadaşımızın adına ben söz vermiştim anlatıcam diye aşağıdaki linkte adım adım resimli olarak anlattım arkadaşlar. Kolay gelsin.
https://www.r10.net/vbulletin/116610-...ablo-user.html