• 26-12-2007, 14:20:07
    #1
    arkadaşlar elimde 1 db var ben bunalrın sadece üyelerini birleştirmek istiyorum yapabilirmiyim ?
  • 26-12-2007, 18:16:12
    #2
    böyle bir şeyin mümkün olduğunu duyduydum emin olmak için de tanıdığım birine sordum ve alduığım cevap çok uzman birisi olmalı dedi ve sadece belirli şeyleri ama sen üyeleri istiyorsan bu mümkün ama zor birşymiş
  • 26-12-2007, 18:31:51
    #3
    vardı r10 da bu olay sql sorguları ile 1. dbdeki üye sayısı +1 deyip diğer dbdeki üyeleri aktarabiliyorsun.Ama devamında sorun çıkabilir sonuçta db çorba olup elinde kalabilir.
  • 26-12-2007, 19:12:40
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben daha yeni yaptım 3 DB vardı üçüde vbulletin di üçününde üyelerini birleştirdim. Evet değiştirilebilir. Konu burda olduğuna göre vbulletin db si sanırım. Bunu yapmakta çok kolay.
  • 26-12-2007, 19:55:13
    #5
    aksakal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben daha yeni yaptım 3 DB vardı üçüde vbulletin di üçününde üyelerini birleştirdim. Evet değiştirilebilir. Konu burda olduğuna göre vbulletin db si sanırım. Bunu yapmakta çok kolay.
    AnLatabiLir Misin Acaba Arkada$ım Bende Öğrenmek istiyorum Doğrusu Bunu..
  • 26-12-2007, 21:34:14
    #6
    Ok biraz beklerseniz bir iki güne resimli anlatıcam. En azından sadece üyeleri nasıl birleştirebileceğimizi resimli olarak anlatırım.
  • 26-12-2007, 23:06:09
    #7
    kardes bu konu benim icinde onemli nemde user tablosunu diger yeni actigim foruma yuklemek istiyorum sadece uyelerin yedegini alip yuklemek istiyorum bu konuda yardimci olursan cok sevinirim tsk...
  • 27-12-2007, 01:59:57
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Üye id leri çakışır diğer db de üye idsi 1 olan diğerindede olacağı için sorun yaratabilir olsa bile..
  • 27-12-2007, 12:36:51
    #9
    aksakal resimli anlatırsan geçekten süper olur bekliyoruz... [: