• 20-12-2007, 23:49:09
    #10
    sunucuoptimizasyon.com
    beta 16 çıkana kadar geçmem 3.7 ye
  • 21-12-2007, 01:20:49
    #11
    Yaa Sabır
  • 21-12-2007, 15:16:13
    #12
    beta 100 son olur bahse giren
  • 05-01-2008, 21:08:29
    #13
    bi çok yenilik var olsun o kadar da bende kuranlardanım umarım yanlış yapmayız bazı sorunlar var onları düzeltmeye çalışıyorum
  • 06-01-2008, 23:33:16
    #14
    bende lisanslıyım ama bana halen 3.6.8 patch 2 indirtiyor ne iş 3.7.0 nerden indireceğim
  • 07-01-2008, 00:41:21
    #15
    KoLLoX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende lisanslıyım ama bana halen 3.6.8 patch 2 indirtiyor ne iş 3.7.0 nerden indireceğim
    More Download Options'dan listeden 3.7.0 Beta 3 (unstable) seçip indirebilirsiniz.
  • 07-01-2008, 11:32:25
    #16
    ben more download options yapmama rağmen hala daha unstable versiyon göremiyorum ve indiremiyorum hadi hayırlısı
  • 07-01-2008, 11:43:57
    #17
    HeLLBoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben more download options yapmama rağmen hala daha unstable versiyon göremiyorum ve indiremiyorum hadi hayırlısı
    Olması gerekir



    Ama lisansınızı alalı 1 sene olduysa güncelleştirmeler için tekrar bir ücret ödemeniz gerekiyor. O yüzden de çıkmıyor olabilir.
  • 07-01-2008, 11:45:42
    #18
    3.7.0 Beta 3 sürümünü burada ve çeşitli forumlarda gördükten sonra kullanmamaya karar verdim özellikle profil bölümü çok rahatsız edici, üyelerimle de hem fikiriz, 3.6.8 pl2 son durak.