3.7.0 Beta 3 sürümünü burada ve çeşitli forumlarda gördükten sonra kullanmamaya karar verdim özellikle profil bölümü çok rahatsız edici, üyelerimle de hem fikiriz, 3.6.8 pl2 son durak.