• 20-12-2007, 20:21:49
    #1
    Az önce kurdum. Daha iyi sanki beta2 ye göre
  • 20-12-2007, 20:23:18
    #2
    Misafir
    radmin temada hala sorun var

    Webmaster Forum & Webmaster Okulu - Profili Göster: ******

    profil sayfaları felan dağılmış durumda
  • 20-12-2007, 20:24:39
    #3
    oo bu böle gider beta 1 beta 2 beta 3.. gerçi beta 1 i göremedik ama en iyisi betaların bitmesini bekliyeyim
  • 20-12-2007, 20:25:31
    #4
    Üyeliği durduruldu
    daha iyi derken ram cpu kullanımı açısındanmı?

    birde radmin eksik grafikleri tamamlarmısın forum kayıyorda
  • 20-12-2007, 20:27:04
    #5
    evet bende fark etim sanırım oralarda bir editleme var bu arada r10 da yenilikler güzel gidiyor
  • 20-12-2007, 20:52:12
    #6
    Misafir
    beklemeliyim, beklemeliyim, beklemeliyim
  • 20-12-2007, 21:22:44
    #7
    Yarinda beta 4 çikarsa şaşirmayalim
    indirip upgrade yapmamak için kendimi zor tutuyorum ama ram kullanimi caydiriyor beni
  • 20-12-2007, 22:43:27
    #8
    Misafir
    yaptımm ve süper oldu. sorunsuz. bir tek yeni özelliklerin türkçesini halletmem gerek o kadar öneririm
  • 20-12-2007, 22:46:06
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    radmin geçmesen iyi olurdu hem açık çıkabilir hem de çok eksiklikleri var
    vb.org da bile dendi Desteği verilmemektedir diye
    onlar da güvenmiyorlar=)