• 05-05-2025, 02:17:15
    #10
    Valla 28 yaşına geldim bir kez bile kredi kartı kullanmadım. Kullanmak istemeyince harbiden oluyor yani paramı biriktirebiliyorum kısmi de olsa... E çalışıyorum, kazancımda iyi şükür. Kısmıyorum ama çokta açılmıyorum olur inşallah.
  • 05-05-2025, 02:18:01
    #11
    Hocam maalesef ki haklısınız mevcut ekonomik durum öğrenci kesimini buraya itiyor yarın çalışır öderiz diye diye katlandı. Çok büyük bir kesim durumdan muzdarip devletin bu işe el atması gerek
  • 05-05-2025, 02:19:32
    #12
    GabrielSSQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla 28 yaşına geldim bir kez bile kredi kartı kullanmadım. Kullanmak istemeyince harbiden oluyor yani paramı biriktirebiliyorum kısmi de olsa... E çalışıyorum, kazancımda iyi şükür. Kısmıyorum ama çokta açılmıyorum olur inşallah.
    Hocam içinde olduğunuz durum kadar huzurlu bişey yoktur. Bizim süreç uzun sürsede bizde şu seviyeye geleceğiz inşallah.
  • 05-05-2025, 02:25:44
    #13
    Arkadaşın açtığı konu ile alakalı ben de muzdaripim
    Yardımcı olacak var mı
  • 05-05-2025, 02:33:32
    #14
    Bankanız ile görüşürseniz kredi kartınızı yapılandırmaya sokabilirsiniz, çok fazla faiz de eklemiyorlar. Benim 2 kredi kartım yapılandırmada.

    Dipnot ; Kart kullanıma kapanıyor borcun tamamı ödenene kadar
  • 05-05-2025, 03:24:23
    #15
    Kredi kartının olayı taksit yapılabilecek ürünleri alırken kullanıldığında mantıklı.
    Günlük alışveriş ve harcamalar için kullanıldığında sonsuz döngüye giriyor. Çünkü sen gelecek ayın parasını şimdiden harcıyorsun ve doğal olarak eline para geçince ilk iş kartın borcunu ödemek oluyor.
    Bunun önüne geçmenin yolu kartın limitini düşürmek. Bir de para sanal sayılardan ibaret olunca harcaması kolay oluyor o yüzden nakitten devam
  • 05-05-2025, 05:13:11
    #16
    Axess platinum kullanıcısı olarak düzenli bir kullanımda sürekli olarak 20K taksitli nakit avansí 0.99 gibi bir faizle kampanya yapıyordu
  • 05-05-2025, 07:48:25
    #17
    Diyelim 100K limitli kredi kartın var. 10K ödeme yaptığında hemen kart ve müşteri limitini 90K ya düşür. Her ödeme yaptığında sürekli kart ve müşteri limitini ödeme yaptığın rakam kadar düşür. Sonra da limit küçülünce ya hep o limiti kullan veya tamamen kartı kapat.
  • 09-05-2025, 00:56:24
    #18
    Kredi kartı kullanmayı bilene nimet bilmeyene eziyettir. Asgari tutarı yatırdığınız sürece kurtulmanız her geçen gün gecikecektir. Bunun yerine bankadan yapılandırma kredisi istemeniz bile daha mantıklı. Puanınız bir tık düşer ama çok takmayın. Ödeyebileceğinizden fazlasını karttan çektirince bu tarz durumlar kaçınılmaz hale geliyor ne yazık ki.