Valla 28 yaşına geldim bir kez bile kredi kartı kullanmadım. Kullanmak istemeyince harbiden oluyor yani paramı biriktirebiliyorum kısmi de olsa... E çalışıyorum, kazancımda iyi şükür. Kısmıyorum ama çokta açılmıyorum olur inşallah.