Valla 28 yaşına geldim bir kez bile kredi kartı kullanmadım. Kullanmak istemeyince harbiden oluyor yani

paramı biriktirebiliyorum kısmi de olsa... E çalışıyorum, kazancımda iyi şükür. Kısmıyorum ama çokta açılmıyorum

olur inşallah.
Hocam içinde olduğunuz durum kadar huzurlu bişey yoktur. Bizim süreç uzun sürsede bizde şu seviyeye geleceğiz inşallah.