GabrielSSQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla 28 yaşına geldim bir kez bile kredi kartı kullanmadım. Kullanmak istemeyince harbiden oluyor yani paramı biriktirebiliyorum kısmi de olsa... E çalışıyorum, kazancımda iyi şükür. Kısmıyorum ama çokta açılmıyorum olur inşallah.
Hocam içinde olduğunuz durum kadar huzurlu bişey yoktur. Bizim süreç uzun sürsede bizde şu seviyeye geleceğiz inşallah.