Kredi kartı kullanmayı bilene nimet bilmeyene eziyettir. Asgari tutarı yatırdığınız sürece kurtulmanız her geçen gün gecikecektir. Bunun yerine bankadan yapılandırma kredisi istemeniz bile daha mantıklı. Puanınız bir tık düşer ama çok takmayın. Ödeyebileceğinizden fazlasını karttan çektirince bu tarz durumlar kaçınılmaz hale geliyor ne yazık ki.