Bankanız ile görüşürseniz kredi kartınızı yapılandırmaya sokabilirsiniz, çok fazla faiz de eklemiyorlar. Benim 2 kredi kartım yapılandırmada.

Dipnot ; Kart kullanıma kapanıyor borcun tamamı ödenene kadar