• 19-02-2022, 21:10:36
    #1
    Herkese hayırlı akşamlar dilerim, bir kişinin kalbini ona yazdığınız çok ağır sözlerle kırdıktan sonra kendinizi affettirmeniz mümkün mü acaba?
    Çünkü ben konuştuklarımla ve yazdıklarımla çok kalp kırdığımı fark ettim ve en son da arkadaşımın gerçekten kalbimden gelmeyen şeyler yazarak kalbini kırdım. Kendisi ile bu olay 26 gün önce oldu ve sonrasında engel vb olduktan sonra Gmail üzerinden de biraz hatalı şeyler söyledim ancak gerçekten hatamı anlayarak yaklaşık 18-19 gündür kendime çeki düzen verdim ancak bu süre boyunca belki de her gün özür diledim ancak kabul edilmiyorum daha doğrusu cevap alamıyorum. Sizce ne yapmam lazım, benden büyüklerim varsa tecrübeleriniz aktarır mısınız?
  • 19-02-2022, 21:11:34
    #2
    Hocam bir çiçek ve sevdiği birşeyle giderseniz pişmanlık ve dürüstlük en büyük özür olur bence
  • 19-02-2022, 21:12:26
    #3
    BUR4KB3Y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bir çiçek ve sevdiği birşeyle giderseniz pişmanlık ve dürüstlük en büyük özür olur bence
    Farklı okullardayiz ve o iş biraz sıkıntı hocam :/
  • 19-02-2022, 21:13:12
    #4
    Ne kelimeler ne de sesler tutamaz güzel bir sarılmanın yerini
  • 19-02-2022, 21:13:49
    #5
    ynsemrekrdg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Farklı okullardayiz ve o iş biraz sıkıntı hocam :/
    Hocam içinizden gelenleri yazıya döküp güzel sözler ve pişmanlığınızla son kez özür mesajınızı iletin sonrasında çekilin gerisi onun insiyatifine kalmış ama bu durum karşısında onunda yumuşayacağı kesindir. adresi var ise çiçeksepetindende ufak bir çiçek gönderebilirsiniz, bir kadının en iyi dostu çiçektir
  • 19-02-2022, 21:14:02
    #6
    3 kere samimi özrün 4.sü naz getirir
  • 19-02-2022, 21:14:04
    #7
    Eşekli anahtarlık yolla kendimi yolladım de bu anahtarlığı kullandıkça beni an ve benim bir eşek olduğumu sende bil ben senin gönlünü üzdüm de
    Kızlarda işe yarıyor )
  • 19-02-2022, 21:16:59
    #8
    Bllkyhn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 kere samimi özrün 4.sü naz getirir
    bu konuda haklı olabilirsiniz, defalarca kez belki de yazdım özür olarak ama çok ısrar ettiğim için muhtemelen sıktı. Sabretmem ve zamana bırakmam gerektiği söyleniyor ama bunu nasıl başarabilirim
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eşekli anahtarlık yolla kendimi yolladım de bu anahtarlığı kullandıkça beni an ve benim bir eşek olduğumu sende bil ben senin gönlünü üzdüm de
    Kızlarda işe yarıyor )
    Hocam biraz tuhaf olabilir mi
  • 19-02-2022, 21:30:37
    #9
    🚀 Dijital Medya Elçisi
    özür dilerim demeniz lazim 👌