3 kere samimi özrün 4.sü naz getirir
bu konuda haklı olabilirsiniz, defalarca kez belki de yazdım özür olarak ama çok ısrar ettiğim için muhtemelen sıktı. Sabretmem ve zamana bırakmam gerektiği söyleniyor ama bunu nasıl başarabilirim
Eşekli anahtarlık yolla kendimi yolladım de bu anahtarlığı kullandıkça beni an ve benim bir eşek olduğumu sende bil ben senin gönlünü üzdüm de
Kızlarda işe yarıyor

)
Hocam biraz tuhaf olabilir mi