• 19-02-2022, 21:32:56
    #10
    Lylon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    özür dilerim demeniz lazim 👌
    Hocam ne amaçla yazdığınızı bilmiyorum ama
    zaten yazdım hani hem de çokça kez yazdım
  • 19-02-2022, 22:23:12
    #11
    adresine peluş ayıcık gönder .ve kalbimden değil onlar dilimden geçti de. karşına çıkarar yaparsan daha iyi.baktınkabul etmedi artık üzerine düşme.oluruna bırak
  • 19-02-2022, 22:24:36
    #12
    Meta (FB,IG) & Google Ads
    Merhaba, bu düşüncelerinizi direkt karşı tarafa aktarırsanız bu iş bitecektir
  • 19-02-2022, 22:33:26
    #13
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adresine peluş ayıcık gönder .ve kalbimden değil onlar dilimden geçti de. karşına çıkarar yaparsan daha iyi.baktınkabul etmedi artık üzerine düşme.oluruna bırak
    aslında o tür birisi değil yani pelus ayıcık vb tarzında, yine de fikriniz için teşekkür ederim
    RocksoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, bu düşüncelerinizi direkt karşı tarafa aktarırsanız bu iş bitecektir
    yazdım defalarca hem de ama olmadı en son ses kaydı atarak tam anlatayım dedim yine fayda yok
  • 20-02-2022, 00:43:46
    #14
    Kendini çok yıpratma,
    insanoğlu hata yapabilir,
    seni kusurlarınla sevsin insanlar,
    tüm insanlarda kusur vardır.
    Kurallara göre yaşamaya gayret et,ahlaki kuralları ve sınırları iyi öğren,
    sevdiğin büyük insanlara danış.

    -Bazı şeyler,sen üstüne gittikçe daha kötüye gider.
    -Sakin ve düşünerek hareket etmek gerek.
  • 20-02-2022, 01:05:50
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Bir çiçek alarak uslupluca özür dileyerek hoşgörülü yaklaşım bence herşeye bedeldir.
  • 20-02-2022, 01:51:31
    #16
    Hocam affınıza sığınarak söylüyorum, elbette hatalar olabilir ama sizin yaptığınız hatadan ziyade tercih meselesi. Herkesin görüşüne saygı duyuyorum. Benim de görüşüm şu şekilde pişman olacağınız bir şeyi yapmadan önce 100 kere düşünün 1 kere yapın. İnsanların kalbini kırdıktan sonra gelen pişmanlık pek fayda etmiyor açıkcası. Umarım gönlünü alırsınız ve dilediğiniz gibi hayatınıza devam edersiniz.
  • 20-02-2022, 06:34:26
    #17
    burakkrkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam affınıza sığınarak söylüyorum, elbette hatalar olabilir ama sizin yaptığınız hatadan ziyade tercih meselesi. Herkesin görüşüne saygı duyuyorum. Benim de görüşüm şu şekilde pişman olacağınız bir şeyi yapmadan önce 100 kere düşünün 1 kere yapın. İnsanların kalbini kırdıktan sonra gelen pişmanlık pek fayda etmiyor açıkcası. Umarım gönlünü alırsınız ve dilediğiniz gibi hayatınıza devam edersiniz.
    Estağfirullah hocam, fikrinizi yazdığınız için teşekkür ederim. Zaten şu an ben de nasıl bir insan olduğumu sorguladığım için kendimi düzenliyorum ve o tür hatalar yapmayacak biri olacağım. Dediğiniz gibi kalbi kırdıktan sonra galiba pişmanlık fayda etmez... :/
  • 20-02-2022, 07:18:05
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben olsam affetmezdim sizi. Arkadaşa ne dediğinize göre değişir? Eğer iş küfür vs. ise, işiniz çok zor.