Hocam affınıza sığınarak söylüyorum, elbette hatalar olabilir ama sizin yaptığınız hatadan ziyade tercih meselesi. Herkesin görüşüne saygı duyuyorum. Benim de görüşüm şu şekilde pişman olacağınız bir şeyi yapmadan önce 100 kere düşünün 1 kere yapın. İnsanların kalbini kırdıktan sonra gelen pişmanlık pek fayda etmiyor açıkcası. Umarım gönlünü alırsınız ve dilediğiniz gibi hayatınıza devam edersiniz.