Hocam affınıza sığınarak söylüyorum, elbette hatalar olabilir ama sizin yaptığınız hatadan ziyade tercih meselesi. Herkesin görüşüne saygı duyuyorum. Benim de görüşüm şu şekilde pişman olacağınız bir şeyi yapmadan önce 100 kere düşünün 1 kere yapın. İnsanların kalbini kırdıktan sonra gelen pişmanlık pek fayda etmiyor açıkcası. Umarım gönlünü alırsınız ve dilediğiniz gibi hayatınıza devam edersiniz.
Estağfirullah hocam, fikrinizi yazdığınız için teşekkür ederim. Zaten şu an ben de nasıl bir insan olduğumu sorguladığım için kendimi düzenliyorum ve o tür hatalar yapmayacak biri olacağım. Dediğiniz gibi kalbi kırdıktan sonra galiba pişmanlık fayda etmez... :/