ynsemrekrdg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Farklı okullardayiz ve o iş biraz sıkıntı hocam :/
Hocam içinizden gelenleri yazıya döküp güzel sözler ve pişmanlığınızla son kez özür mesajınızı iletin sonrasında çekilin gerisi onun insiyatifine kalmış ama bu durum karşısında onunda yumuşayacağı kesindir. adresi var ise çiçeksepetindende ufak bir çiçek gönderebilirsiniz, bir kadının en iyi dostu çiçektir