BUR4KB3Y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bir çiçek ve sevdiği birşeyle giderseniz pişmanlık ve dürüstlük en büyük özür olur bence
Farklı okullardayiz ve o iş biraz sıkıntı hocam :/