Herkese hayırlı akşamlar dilerim, bir kişinin kalbini ona yazdığınız çok ağır sözlerle kırdıktan sonra kendinizi affettirmeniz mümkün mü acaba?
Çünkü ben konuştuklarımla ve yazdıklarımla çok kalp kırdığımı fark ettim ve en son da arkadaşımın gerçekten kalbimden gelmeyen şeyler yazarak kalbini kırdım. Kendisi ile bu olay 26 gün önce oldu ve sonrasında engel vb olduktan sonra Gmail üzerinden de biraz hatalı şeyler söyledim ancak gerçekten hatamı anlayarak yaklaşık 18-19 gündür kendime çeki düzen verdim ancak bu süre boyunca belki de her gün özür diledim ancak kabul edilmiyorum daha doğrusu cevap alamıyorum. Sizce ne yapmam lazım, benden büyüklerim varsa tecrübeleriniz aktarır mısınız?