• 28-09-2021, 17:53:37
    #10
    BilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her işlem yüz yüze gerçekleştirileceği için tereddüt etmeyin, parayı görmeden tapuyu vermezsiniz olur biter.
    Saliev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her ihtimale karsi yaniniza bir arkadasinizi alin derim
    tiptu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam otobüsle gelsin, yanınızda da biri olsun ne olur ne olmaz.
    Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhtemelen sizin o taraflara gelicekti araç yok bahanesiyle kendisini bıraktıracaktır
    tugberkkuran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para banka hesabınıza girmeden tapuyu vermezsiniz olur biter , Sahibindende 2.el eşya al sat yapıyorum hergün amerikan askerleri yazıyor onlar gibi tokatçı vakası olabilir dikkatli olun Arkadaşı sanayi bölgesinden almaya giderken mutlaka yanınızda bir kişi olsun
    elbistanli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    seni kacirmasın fidye diye evi ver demesin ŞAKA ŞAKA önce yüz yüze görüşün evi gezdir sonra biter rakam diye anlaş ödemeyi ikiniz bankaya gidip hesabına yatır gözlerinle sonra notere git elden para alma güvenme hele bu devirde hayırlı satışlar
    Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ''neden bana hocam diyorsun diye sordu''
    Telefonumda beni bul özelliği var, her ihtimale karşı bizimkilere kontrol edin derim Evi gezsin problem değil, fabrika alacakmış daha
  • 28-09-2021, 17:54:47
    #11
    WhNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefonumda beni bul özelliği var, her ihtimale karşı bizimkilere kontrol edin derim Evi gezsin problem değil, fabrika alacakmış daha
    Hocam o problem değilde Arabada bir kişi olsun dememin sebebi 2-3 kişi gelirler arabaya çökerler şimdi öyle de birşey var dikkat etmek lazım
  • 28-09-2021, 17:55:49
    #12
    tugberkkuran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam o problem değilde Arabada bir kişi olsun dememin sebebi 2-3 kişi gelirler arabaya çökerler şimdi öyle de birşey var dikkat etmek lazım
    Doğru hocam alırım yanıma mutlaka birini, birde o kadar parası varken madem arabası yok, taksiyle neden gelmiyor dimi?
  • 28-09-2021, 17:57:38
    #13
    WhNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğru hocam alırım yanıma mutlaka birini, birde o kadar parası varken madem arabası yok, taksiyle neden gelmiyor dimi?
    Taksi neyse bende o force olacak araba kiralarım 300-400tl veremicekse arabaya günlük , fabrika ev nasıl alıcak
  • 28-09-2021, 18:13:22
    #14
    Fabrika ve 1.3milyonluk ev alabilecek durumda olsam, ev alacağım insana "gel beni al" demem. Arabam bugatti ve moskovada bile olsa. Taksiye biner giderim. Ya ben çok fakir düşünüyorum, ya insanlar çok zengin.
  • 28-09-2021, 18:13:39
    #15
    tugberkkuran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Taksi neyse bende o force olacak araba kiralarım 300-400tl veremicekse arabaya günlük , fabrika ev nasıl alıcak
    Nasıl zengin olunuyor sanıyorsunuz
  • 28-09-2021, 19:13:11
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu işte bir bit yeniği var
  • 29-09-2021, 08:23:34
    #17
    hangi dolmuşa, otobüse bineceğini söyleyin, toplu taşıma ile gelsin
  • 29-09-2021, 08:28:54
    #18
    İşte insanlar bu şekilde zengin oluyor demek ki