Hocam o problem değilde

Arabada bir kişi olsun dememin sebebi 2-3 kişi gelirler arabaya çökerler şimdi öyle de birşey var dikkat etmek lazım
Doğru hocam alırım yanıma mutlaka birini, birde o kadar parası varken madem arabası yok, taksiyle neden gelmiyor dimi?