WhNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğru hocam alırım yanıma mutlaka birini, birde o kadar parası varken madem arabası yok, taksiyle neden gelmiyor dimi?
Taksi neyse bende o force olacak araba kiralarım 300-400tl veremicekse arabaya günlük , fabrika ev nasıl alıcak