BilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her işlem yüz yüze gerçekleştirileceği için tereddüt etmeyin, parayı görmeden tapuyu vermezsiniz olur biter.
Saliev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her ihtimale karsi yaniniza bir arkadasinizi alin derim
tiptu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam otobüsle gelsin, yanınızda da biri olsun ne olur ne olmaz.
Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Muhtemelen sizin o taraflara gelicekti araç yok bahanesiyle kendisini bıraktıracaktır
tugberkkuran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Para banka hesabınıza girmeden tapuyu vermezsiniz olur biter , Sahibindende 2.el eşya al sat yapıyorum hergün amerikan askerleri yazıyor onlar gibi tokatçı vakası olabilir dikkatli olun Arkadaşı sanayi bölgesinden almaya giderken mutlaka yanınızda bir kişi olsun
elbistanli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
seni kacirmasın fidye diye evi ver demesin ŞAKA ŞAKA önce yüz yüze görüşün evi gezdir sonra biter rakam diye anlaş ödemeyi ikiniz bankaya gidip hesabına yatır gözlerinle sonra notere git elden para alma güvenme hele bu devirde hayırlı satışlar
Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
''neden bana hocam diyorsun diye sordu''
Telefonumda beni bul özelliği var, her ihtimale karşı bizimkilere kontrol edin derim Evi gezsin problem değil, fabrika alacakmış daha