Her işlem yüz yüze gerçekleştirileceği için tereddüt etmeyin, parayı görmeden tapuyu vermezsiniz olur biter.
Her ihtimale karsi yaniniza bir arkadasinizi alin derim
Hocam otobüsle gelsin, yanınızda da biri olsun ne olur ne olmaz.
Muhtemelen sizin o taraflara gelicekti araç yok bahanesiyle kendisini bıraktıracaktır
Para banka hesabınıza girmeden tapuyu vermezsiniz olur biter , Sahibindende 2.el eşya al sat yapıyorum hergün amerikan askerleri yazıyor onlar gibi tokatçı vakası olabilir dikkatli olun

Arkadaşı sanayi bölgesinden almaya giderken mutlaka yanınızda bir kişi olsun
seni kacirmasın

fidye diye evi ver demesin

ŞAKA ŞAKA önce yüz yüze görüşün evi gezdir sonra biter rakam diye anlaş ödemeyi ikiniz bankaya gidip hesabına yatır gözlerinle sonra notere git elden para alma güvenme hele bu devirde hayırlı satışlar
''
neden bana hocam diyorsun diye sordu''
Telefonumda beni bul özelliği var, her ihtimale karşı bizimkilere kontrol edin derim

Evi gezsin problem değil, fabrika alacakmış daha