• 28-09-2021, 17:45:07
    #1
    Merhabalar,

    1.300.000 TL ye evimizi satışa verdik. Bu gün bir moskovalı beyefendi aradı ve ev hakkında bir kaç soru sordu. Eve 15 km uzaklıkta sanayi alanı mevcut, oradan fabrika alacağını ve taşınmak için villa baktığını söyledi. Whatsappdan profil fotoğrafına baktığımda yine yabancı isimli ve profil resminde küçük bir uçak planör tarzı araçla fotoğrafı var. Eşyalar dahil mi, uzaklığı ne kadar, sen ne iş yapıyorsun tarzında sorulular sordu. İlanda perdeler ve bi kaç eşya bırakacağımızı yazmıştık. Telefonu ilk açtığımda neden bana hocam diyorsun diye sordu bende, benden büyüklere ve isminizi bilmediğimden dolayı ağız alışkanlığından dolayı söylediğimi ilettim. Gayet iyi Türkçe konuşuyordu. Yarın 2 de 15 km uzaklıktaki sanayi alanından beni alabilirsen evi gezmek isterim dedi. Arabanız yok mu dediğimde moskovada dedi. Konuşmalarımızdan dolayı biraz kıllandım, siz ne düşünüyorsunuz?

    Not: eski aracımızı Türkmenlere satmıştık, evde moskovalılara gidecek galiba
  • 28-09-2021, 17:46:04
    #2
    🔶 Stripe - Paypal 🔶
    Her işlem yüz yüze gerçekleştirileceği için tereddüt etmeyin, parayı görmeden tapuyu vermezsiniz olur biter.
  • 28-09-2021, 17:46:52
    #3
    Her ihtimale karsi yaniniza bir arkadasinizi alin derim
  • 28-09-2021, 17:46:59
    #4
    WhNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    1.300.000 TL ye evimizi satışa verdik. Bu gün bir moskovalı beyefendi aradı ve ev hakkında bir kaç soru sordu. Eve 15 km uzaklıkta sanayi alanı mevcut, oradan fabrika alacağını ve taşınmak için villa baktığını söyledi. Whatsappdan profil fotoğrafına baktığımda yine yabancı isimli ve profil resminde küçük bir uçak planör tarzı araçla fotoğrafı var. Eşyalar dahil mi, uzaklığı ne kadar, sen ne iş yapıyorsun tarzında sorulular sordu. İlanda perdeler ve bi kaç eşya bırakacağımızı yazmıştık. Telefonu ilk açtığımda neden bana hocam diyorsun diye sordu bende, benden büyüklere ve isminizi bilmediğimden dolayı ağız alışkanlığından dolayı söylediğimi ilettim. Gayet iyi Türkçe konuşuyordu. Yarın 2 de 15 km uzaklıktaki sanayi alanından beni alabilirsen evi gezmek isterim dedi. Arabanız yok mu dediğimde moskovada dedi. Konuşmalarımızdan dolayı biraz kıllandım, siz ne düşünüyorsunuz?

    Not: eski aracımızı Türkmenlere satmıştık, evde moskovalılara gidecek galiba
    Hocam otobüsle gelsin, yanınızda da biri olsun ne olur ne olmaz.
  • 28-09-2021, 17:47:13
    #5
    Muhtemelen sizin o taraflara gelicekti araç yok bahanesiyle kendisini bıraktıracaktır
  • 28-09-2021, 17:48:17
    #6
    Para banka hesabınıza girmeden tapuyu vermezsiniz olur biter , Sahibindende 2.el eşya al sat yapıyorum hergün amerikan askerleri yazıyor onlar gibi tokatçı vakası olabilir dikkatli olun Arkadaşı sanayi bölgesinden almaya giderken mutlaka yanınızda bir kişi olsun
  • 28-09-2021, 17:49:53
    #7
    seni kacirmasın fidye diye evi ver demesin ŞAKA ŞAKA önce yüz yüze görüşün evi gezdir sonra biter rakam diye anlaş ödemeyi ikiniz bankaya gidip hesabına yatır gözlerinle sonra notere git elden para alma güvenme hele bu devirde hayırlı satışlar
  • 28-09-2021, 17:51:05
    #8
    ''neden bana hocam diyorsun diye sordu''
  • 28-09-2021, 17:52:18
    #9
    Saliev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her ihtimale karsi yaniniza bir arkadasinizi alin derim
    en mantıklısı