Merhabalar,

1.300.000 TL ye evimizi satışa verdik. Bu gün bir moskovalı beyefendi aradı ve ev hakkında bir kaç soru sordu. Eve 15 km uzaklıkta sanayi alanı mevcut, oradan fabrika alacağını ve taşınmak için villa baktığını söyledi. Whatsappdan profil fotoğrafına baktığımda yine yabancı isimli ve profil resminde küçük bir uçak planör tarzı araçla fotoğrafı var. Eşyalar dahil mi, uzaklığı ne kadar, sen ne iş yapıyorsun tarzında sorulular sordu. İlanda perdeler ve bi kaç eşya bırakacağımızı yazmıştık. Telefonu ilk açtığımda neden bana hocam diyorsun diye sordu bende, benden büyüklere ve isminizi bilmediğimden dolayı ağız alışkanlığından dolayı söylediğimi ilettim. Gayet iyi Türkçe konuşuyordu. Yarın 2 de 15 km uzaklıktaki sanayi alanından beni alabilirsen evi gezmek isterim dedi. Arabanız yok mu dediğimde moskovada dedi. Konuşmalarımızdan dolayı biraz kıllandım, siz ne düşünüyorsunuz?

Not: eski aracımızı Türkmenlere satmıştık, evde moskovalılara gidecek galiba