WhNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Telefonumda beni bul özelliği var, her ihtimale karşı bizimkilere kontrol edin derim Evi gezsin problem değil, fabrika alacakmış daha
Hocam o problem değilde Arabada bir kişi olsun dememin sebebi 2-3 kişi gelirler arabaya çökerler şimdi öyle de birşey var dikkat etmek lazım