• 24-08-2021, 21:44:39
    #1
    Merhaba dostlarım. Bu konuda size biraz içimi dökmek istiyorum
    Biliyorsunuz 16 yaşındayım. Ve son birkaç senedir çok ağır psikolojik sorunlar geçirdim.
    OKB vs. Bunları ticaret yaptığım bir platformda anlatmam ne kadar doğru bilmiyorum ama anlatmazsamda üzerimde yük kalmaya devam edecek.


    Psikolojik sorunların yanı sıra trafik kazası geçirdim. Ayağım kırıldı 2 ay yattım. İyileşme sürecide bir okadar acılı oldu. O günlerden bu güne hala çok ağır psikolojik sorunlar yaşıyorum.
    Ailevi olarakda çok sorunum var.
    Beynimi durduramıyorum. Migren sorunumda var düşünmeden duramayıncada inanılmaz bir baş ağrısı yapıyor. Sorunlarımı azda olsa gideren tek şey internetten özellikle r10dan birşeyler başarmak. Ticaret yapmak ticaret yaparak yeni insanlarla tanışmak.
    Sizden maddi destek asla istemiyorum. Sadece manevi olarak destek arıyorum. Bana balık vermeyecek balık tutmayı öğretecek birilerini arıyorum sadece.
    Böyle içimi dökmek istedim. Her hangi bir yanlış yaptıysam affola

  • 24-08-2021, 21:50:29
    #2
    Dostum seni çok iyi anlıyorum. Bende bir overthinker ve ADHD hastası olarak çok çektim. Aynı zamanda benim de migrenim var. Çok seri ve hızlı düşününce kafamdan duman çıkıyormuş gibi hissediyorum. Ben bu problemlerimi sosyalleşerek minimalize ettim. Sana da tavsiyem bu olucaktır.
  • 24-08-2021, 21:51:04
    #3
    dostum herkesin belli zamanlarda sorunları olabiliyor, ben 42 yaşındayım ve şunu anladım ki zamanla her şey düzeliyor. Geriye dönüp bakınca ya neleri kafaya takmışım diyorsun. Önemli olan bunu bilmek. Yaşın daha çok genç en büyük avantajın bu bence. Zamanı iyi kullanarak çok şeyler öğrenebilirsin.
    Buradan başlamakla iyi yapmışsın, kendine sevdiğin bir konu bularak oku ve sorarak öğren. Zmanla maddi manevi kazanç elde edersin. Allah kimseyi rızksız bırakmaz. Şimdiden başarılar dilerim.
  • 24-08-2021, 21:51:43
    #4
    OrkutEce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dostum herkesin belli zamanlarda sorunları olabiliyor, ben 42 yaşındayım ve şunu anladım ki zamanla her şey düzeliyor. Geriye dönüp bakınca ya neleri kafaya takmışım diyorsun. Önemli olan bunu bilmek. Yaşın daha çok genç en büyük avantajın bu bence. Zamanı iyi kullanarak çok şeyler öğrenebilirsin.
    Buradan başlamakla iyi yapmışsın, kendine sevdiğin bir konu bularak oku ve sorarak öğren. Zmanla maddi manevi kazanç elde edersin. Allah kimseyi rızksız bırakmaz. Şimdiden başarılar dilerim.
    Abi nin dediklerine aynen katılıyorum.
  • 24-08-2021, 21:59:05
    #5
    OrkutEce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dostum herkesin belli zamanlarda sorunları olabiliyor, ben 42 yaşındayım ve şunu anladım ki zamanla her şey düzeliyor. Geriye dönüp bakınca ya neleri kafaya takmışım diyorsun. Önemli olan bunu bilmek. Yaşın daha çok genç en büyük avantajın bu bence. Zamanı iyi kullanarak çok şeyler öğrenebilirsin.
    Buradan başlamakla iyi yapmışsın, kendine sevdiğin bir konu bularak oku ve sorarak öğren. Zmanla maddi manevi kazanç elde edersin. Allah kimseyi rızksız bırakmaz. Şimdiden başarılar dilerim.
    Bu abinin söylediği nasihati baban vermez başarılar kardeşim.
  • 24-08-2021, 22:03:56
    #6
    Çok geçmiş olsun kardeşim.
    Öncelikle inişler ve çıkışların olduğu bir yaştasın, bu düşüncelerin çok normal. Bende yaşadım, yaşıtın kardeşim de yaşıyor. Hiç bir şey yokken bile ağır travmalar geçirip; aylarca profesyonel destek almak zorunda kaldığım zamanlar da oldu.
    Burada çok çok önemli 2 husus var, irdelemen gereken.
    Birincisi, öz güvenini
    İkincisi ise motivasyonunu yükseltebildiğin kadar yükselt. Bu sayede krizi fırsata çevirerek; reşit olduğun yaşa bomba gibi girersin.
    Genel önerilerim; birazcık insanlardan uzaklaş, özellikle modunu düşürenlerden.
    Çevren genelde ticari zekası olan; azim ve hırslı kişiler olsun.
    Ayrıca yine ticaret hacmini geliştir; e-ticaret, dropshipping, üretime dayalı tedarik gibi sektörlerin içerisine gir. Hatta kaybol Yolun açık olsun.
  • 24-08-2021, 22:09:03
    #7
    Hocam yaşıtız seninle, şu diğer yerdeki pme bir baakrsan sevinirim, o scripti muhtemelen burada satamayız ama beraber çalışabiliriz, pme bak ona göre cevapla yada istersen cevaplama sorun yok, rahatsız etmiş oluyorsam affet ayrıca çok geçmiş olsun ve unutma ki; all the bad things disappear...
    • farabi
    farabi bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 24-08-2021, 22:10:52
    #8
    Selam olsun,

    İçini dökemeyen ve biriktiren o kadar mutlu gözüken insan var ki inanamazsın.
    En iyisini yapıyorsun ve çok büyük bir notadan vurmuşsun mevzuya.

    Balık değil balık tutmayı öğrenmek.
    Zor bir yoldur.
    Sana bir abin olarak tavsiyem bu yola uygun insanlarla çıkmandır aksi halde yanlış yöntemlerle balık tutacağım derken ilave sorunlar tutarsın.

    Zaten bir şeyin doğrusu yanlışı olmaz bana göre doğru olan sana göre yanlıştır.
    Bir insana zarar vermek kötüdür. Yanlış (O insan sana verecektir)
    Bir insana zarar vermek kötüdür. Doğru ( İyi bir insandır ve sana zarar vermeyecektir.)

    Aynı konuda doğru ve yanlış kişiye, duruma, şartlara ve bir çok faktöre bağlı olarak sadece o an için belirlenir.
    Bunu yapmak için gerçekçi tespitler ve akıl, vicdan, bilim üçlüsüyle harmanlanmış bir yöntem gerekir.


    Doğru soruları sormak, doğru tespitleri yapmak çok önemlidir zira hatalı sorular ve tespitlerle doğru sonuca ulaşmak mümkün değil.
    En önemlisi ise yaşadığın sorunlarda senin de hataların olduğunu kabul edip, her sorunun üstesinden gelinebileceğini bilmek lazım.

    Umarım hayat istediğin gibi olur.