Dostum seni çok iyi anlıyorum. Bende bir overthinker ve ADHD hastası olarak çok çektim. Aynı zamanda benim de migrenim var. Çok seri ve hızlı düşününce kafamdan duman çıkıyormuş gibi hissediyorum. Ben bu problemlerimi sosyalleşerek minimalize ettim. Sana da tavsiyem bu olucaktır.