Çok geçmiş olsun kardeşim.
Öncelikle inişler ve çıkışların olduğu bir yaştasın, bu düşüncelerin çok normal. Bende yaşadım, yaşıtın kardeşim de yaşıyor. Hiç bir şey yokken bile ağır travmalar geçirip; aylarca profesyonel destek almak zorunda kaldığım zamanlar da oldu.
Burada çok çok önemli 2 husus var, irdelemen gereken.
Birincisi, öz güvenini
İkincisi ise motivasyonunu yükseltebildiğin kadar yükselt. Bu sayede krizi fırsata çevirerek; reşit olduğun yaşa bomba gibi girersin.
Genel önerilerim; birazcık insanlardan uzaklaş, özellikle modunu düşürenlerden.
Çevren genelde ticari zekası olan; azim ve hırslı kişiler olsun.
Ayrıca yine ticaret hacmini geliştir; e-ticaret, dropshipping, üretime dayalı tedarik gibi sektörlerin içerisine gir. Hatta kaybol Yolun açık olsun.