dostum herkesin belli zamanlarda sorunları olabiliyor, ben 42 yaşındayım ve şunu anladım ki zamanla her şey düzeliyor. Geriye dönüp bakınca ya neleri kafaya takmışım diyorsun. Önemli olan bunu bilmek. Yaşın daha çok genç en büyük avantajın bu bence. Zamanı iyi kullanarak çok şeyler öğrenebilirsin.
Buradan başlamakla iyi yapmışsın, kendine sevdiğin bir konu bularak oku ve sorarak öğren. Zmanla maddi manevi kazanç elde edersin. Allah kimseyi rızksız bırakmaz. Şimdiden başarılar dilerim.
Abi nin dediklerine aynen katılıyorum.