Selam olsun,

İçini dökemeyen ve biriktiren o kadar mutlu gözüken insan var ki inanamazsın.
En iyisini yapıyorsun ve çok büyük bir notadan vurmuşsun mevzuya.

Balık değil balık tutmayı öğrenmek.
Zor bir yoldur.
Sana bir abin olarak tavsiyem bu yola uygun insanlarla çıkmandır aksi halde yanlış yöntemlerle balık tutacağım derken ilave sorunlar tutarsın.

Zaten bir şeyin doğrusu yanlışı olmaz bana göre doğru olan sana göre yanlıştır.
Bir insana zarar vermek kötüdür. Yanlış (O insan sana verecektir)
Bir insana zarar vermek kötüdür. Doğru ( İyi bir insandır ve sana zarar vermeyecektir.)

Aynı konuda doğru ve yanlış kişiye, duruma, şartlara ve bir çok faktöre bağlı olarak sadece o an için belirlenir.
Bunu yapmak için gerçekçi tespitler ve akıl, vicdan, bilim üçlüsüyle harmanlanmış bir yöntem gerekir.


Doğru soruları sormak, doğru tespitleri yapmak çok önemlidir zira hatalı sorular ve tespitlerle doğru sonuca ulaşmak mümkün değil.
En önemlisi ise yaşadığın sorunlarda senin de hataların olduğunu kabul edip, her sorunun üstesinden gelinebileceğini bilmek lazım.

Umarım hayat istediğin gibi olur.