KaoS adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bim mülakatından elendim
55
●1.593
- 16-08-2021, 12:35:13Bu yöneticinin yaptığı doğru. Ama tavrı çok kaba.
Bir insana sen marka giyiniyorsun seni işe alamam denmez.
Sorular sorulur, yanıtlar alınır sonra değerlendirip size bilgi vereceğiz denilir ve olumsuz geri dönüş yapılır.
Yoksa şunu unutmayın BİM toplumun en alt sınıfına hitap eden bir market zinciri.
Burada müşteri portföyünün üzerinde yaşam görüşü olan eleman çalıştırılmaz.
Yoksa bu eleman önünde sonunda müşteriler ile ve iş arkadaşları ile problem yaşamaya başlar.
Ama görünen o ki BİM yöneticileri çalışanlarından daha vasıfsız adamlardan seçiyor.
Market elemanları bu mülakattaki yöneticiden daha kibarlar. - 16-08-2021, 12:48:35Hocam bir noktada takıldım, "O tarz kişiler kendini ezdirmez " niye ezdirsin ki? Düzen bizimle ta*ak mı geçiyor? Niye ezenler ve ezilenler olmak zorunda?
Tam da çıldırdığım nokta bu işte. Hocam kendini ezdirmek farklı, çok iş yapmak farklı. Zaten eylem olarak çaresiz kalınan noktalardan biri de bu. Yaşam koşulları gereği mecbur kaldığında sömürülüyorsunda, eziliyorsunda. Ama bu edilgen eylemlerin etken hallerine doğru olarak bakmak? İşte bu beni çileden çıkarıyor.
kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 16-08-2021, 13:44:38Dünya düzeni bu şekildedir. Ezilmek istemiyorsan ezilmeyeceğin bir pozisyona gelirsin. Sen o pozisyona geldiğinde senin yerine bir başkası aşağı iner ve o ezilir. İstemediğin halde gereğinden fazla iş yaptırılıyor olman senin ezildiğin anlamına geliyor zaten.SilentOption adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-08-2021, 16:03:37Yani çok şaşırdım ben 2 yıl önce bıraktım. Mağaza sorumlusu idim hatta bazen bölge sorumlusundan önce mülakat bile yapardık. Ama kesinlikle böyle terbiyesizlik yapılmazdı. Kalite bu kadar düşmüş demek ki neyse Allah kurtarmış sizi böyle yöneticilerle çalışmak oldukça zor olurdu.hizirplay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-08-2021, 17:53:19Holly Shit :P. Şaka bir yana tempoları normal üstü. Kendinizde gerçekten yükselme imkanı görmüyorsanız bu tarz şirketler vakit kaybıdır. Zira girerken çıkarkende kurumsallık ve evrak işleri ile gereksiz yorarlar insanı. İşe girmesi ayrı, çıkması da ayrı dert bu tarz firmalarda.WEBYON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle