hizirplay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla hocam bende şaşkınım kocaelinden istanbula geldim hocam
Yani çok şaşırdım ben 2 yıl önce bıraktım. Mağaza sorumlusu idim hatta bazen bölge sorumlusundan önce mülakat bile yapardık. Ama kesinlikle böyle terbiyesizlik yapılmazdı. Kalite bu kadar düşmüş demek ki neyse Allah kurtarmış sizi böyle yöneticilerle çalışmak oldukça zor olurdu.