18 daire 9 dükkanımız var işe alacağınız şube'nin bulunduğu binada bize ait kiracımızsınız dedikten sonra bölge sorumlusuna senin maaşın kaç para deyip psikolojik olarak ezip üstünlüğü ele alman gerekiyordu.
Holly Shit :P. Şaka bir yana tempoları normal üstü. Kendinizde gerçekten yükselme imkanı görmüyorsanız bu tarz şirketler vakit kaybıdır. Zira girerken çıkarkende kurumsallık ve evrak işleri ile gereksiz yorarlar insanı. İşe girmesi ayrı, çıkması da ayrı dert bu tarz firmalarda.