• 16-08-2021, 10:52:03
    #19
    Her geleni illaki almayacaklar. Bende bi ara çalıştığım firmada işe alıma bakıyordum. Her hafta yeni temizlikçi alıyorduk. İşe başvuran eleman eğer derse ki ben aslında bilgisayarda kullanıyorum, muhasebede yapabilirim direk eliyordum.
  • 16-08-2021, 10:52:33
    #20
    ylmzcnblt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onlara muhtaç olacaksın ki seni istedikleri kadar kullanacaklar
    Olaya tam böyle bakmak gerekmiyor. Tabi mülakatta sorulan sorular yapılan yorumlarda normal gelmedi bana ama amaç gerçekten ihtiyacı olanı işe alalım ise bile doğru değil yaptıkları.
    "Bir elin verdiğini diğer el görmemeli" noktasında kalmışımdır hep iyi bir şey yapmaya çalışıyorsam.
  • 16-08-2021, 10:53:23
    #21
    Omur34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sorulan sorular da bana gereksiz geldi. Konunun aile ile ne alakası var yani. Saçma sapan insanları IK yapıp nasıl bu denli tıkır tıkır bir sistem işletiyorlar anlamıyorum. Böyle olmak gerekiyor demekki.
    Ya hocam daha ne gereksiz sorular vardı.Adam bana işte sen bimde çalışırken eşin gelse yanına bimdeki arkaşlarından biri gelip tuvaleti pis bırakmışsın dese ne cevap vericen ?
  • 16-08-2021, 10:57:33
    #22
    SilentOption adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olaya tam böyle bakmak gerekmiyor. Tabi mülakatta sorulan sorular yapılan yorumlarda normal gelmedi bana ama amaç gerçekten ihtiyacı olanı işe alalım ise bile doğru yaptıkları.
    "Bir elin verdiğini diğer el görmemeli" noktasında kalmışımdır hep iyi bir şey yapmaya çalışıyorsam.
    Bu zincir mağazaların çoğunda yetersiz personel var, hem kasaya bakıyorlar hem reyonları düzeltiyorlar hepsine yetişmeleri çok zor. Paraya ihtiyacı olmayan biri zaten 1 hafta durmaz bence siz masum düşünüyorsunuz
  • 16-08-2021, 10:59:47
    #23
    18 daire 9 dükkanımız var işe alacağınız şube'nin bulunduğu binada bize ait kiracımızsınız dedikten sonra bölge sorumlusuna senin maaşın kaç para deyip psikolojik olarak ezip üstünlüğü ele alman gerekiyordu.
  • 16-08-2021, 11:15:28
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    abim de kara kuvvetleri yemekhanede işe girmişti. bende de yeni kasa audi a3 vardı al abi benim arabayla işe git şeklin olsun millete dedim la olum manyak mısın işimden mi edecen sen beni demişti. şimdi daha iyi anladım
  • 16-08-2021, 11:15:32
    #25
    Doğru değil yazacaktım sonuna "değil" kısmını atlamışım düzelttim yanıtı.
    ylmzcnblt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu zincir mağazaların çoğunda yetersiz personel var, hem kasaya bakıyorlar hem reyonları düzeltiyorlar hepsine yetişmeleri çok zor. Paraya ihtiyacı olmayan biri zaten 1 hafta durmaz bence siz masum düşünüyorsunuz
  • 16-08-2021, 11:16:33
    #26
    Kuru ekmeğe muhtaç olan adam arıyor artık herkes ki, köle gibi kullanabilsinler.
  • 16-08-2021, 11:18:08
    #27
    Hocam ben gençken komilikte yaptım, büyük markaların mağazalarında destek personeli olarakta çalıştım. İhtiyacım varsa, o para kazanılmalıysa ben 3'ün 5'in yüküne bakmam. Okumuşta olsam, mesleğimde olsa o anda hammallıksa hammallık yaparım.
    Hah, işte tamda bu sebepten bu düzen değişmiyor. Benim gibiler yüzünden o paraya onca iş? Bence değmez ama yapılacak bir şey olmadığında, yapacak yeni ve daha iyi bir şey bulana kadar mecbur yapılıyor.
    ylmzcnblt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu zincir mağazaların çoğunda yetersiz personel var, hem kasaya bakıyorlar hem reyonları düzeltiyorlar hepsine yetişmeleri çok zor. Paraya ihtiyacı olmayan biri zaten 1 hafta durmaz bence siz masum düşünüyorsunuz