Olaya tam böyle bakmak gerekmiyor. Tabi mülakatta sorulan sorular yapılan yorumlarda normal gelmedi bana ama amaç gerçekten ihtiyacı olanı işe alalım ise bile doğru yaptıkları.
"Bir elin verdiğini diğer el görmemeli" noktasında kalmışımdır hep iyi bir şey yapmaya çalışıyorsam.
Bu zincir mağazaların çoğunda yetersiz personel var, hem kasaya bakıyorlar hem reyonları düzeltiyorlar hepsine yetişmeleri çok zor. Paraya ihtiyacı olmayan biri zaten 1 hafta durmaz bence siz masum düşünüyorsunuz