Hocam ben gençken komilikte yaptım, büyük markaların mağazalarında destek personeli olarakta çalıştım. İhtiyacım varsa, o para kazanılmalıysa ben 3'ün 5'in yüküne bakmam. Okumuşta olsam, mesleğimde olsa o anda hammallıksa hammallık yaparım.
Hah, işte tamda bu sebepten bu düzen değişmiyor. Benim gibiler yüzünden o paraya onca iş? Bence değmez ama yapılacak bir şey olmadığında, yapacak yeni ve daha iyi bir şey bulana kadar mecbur yapılıyor.
ylmzcnblt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu zincir mağazaların çoğunda yetersiz personel var, hem kasaya bakıyorlar hem reyonları düzeltiyorlar hepsine yetişmeleri çok zor. Paraya ihtiyacı olmayan biri zaten 1 hafta durmaz bence siz masum düşünüyorsunuz