Hocam ben gençken komilikte yaptım, büyük markaların mağazalarında destek personeli olarakta çalıştım. İhtiyacım varsa, o para kazanılmalıysa ben 3'ün 5'in yüküne bakmam. Okumuşta olsam, mesleğimde olsa o anda hammallıksa hammallık yaparım.
Hah, işte tamda bu sebepten bu düzen değişmiyor. Benim gibiler yüzünden

o paraya onca iş? Bence değmez ama yapılacak bir şey olmadığında, yapacak yeni ve daha iyi bir şey bulana kadar mecbur yapılıyor.
Bu zincir mağazaların çoğunda yetersiz personel var, hem kasaya bakıyorlar hem reyonları düzeltiyorlar hepsine yetişmeleri çok zor. Paraya ihtiyacı olmayan biri zaten 1 hafta durmaz bence siz masum düşünüyorsunuz