Bu yöneticinin yaptığı doğru. Ama tavrı çok kaba.
Bir insana sen marka giyiniyorsun seni işe alamam denmez.
Sorular sorulur, yanıtlar alınır sonra değerlendirip size bilgi vereceğiz denilir ve olumsuz geri dönüş yapılır.

Yoksa şunu unutmayın BİM toplumun en alt sınıfına hitap eden bir market zinciri.
Burada müşteri portföyünün üzerinde yaşam görüşü olan eleman çalıştırılmaz.
Yoksa bu eleman önünde sonunda müşteriler ile ve iş arkadaşları ile problem yaşamaya başlar.

Ama görünen o ki BİM yöneticileri çalışanlarından daha vasıfsız adamlardan seçiyor.
Market elemanları bu mülakattaki yöneticiden daha kibarlar.