• 12-08-2021, 15:42:04
    #1
    Uzun süredir diş doktoruna gitmedim. Bugün gittiğimde 2 diş çekimi 1 dolgu yapıldı. 1 dişim çok zorladı kırıldı parçalandı. Çok canım yandı haftaya kanal tedavisi ve dolgum var . Kanal tedavisi çok açıyor mu ?

    Not : Dişlerinize İyi Bakın 😩
  • 12-08-2021, 15:45:30
    #2
    Bunu üzülerek yazıyorum ama kanal tedavi daha sıkıntı...
  • 12-08-2021, 15:47:18
    #3
    İleride bu şekildr açmamak için her sabah 1/2 dakika akşamları ise 10 dakikadan fazla dişlerimi fırçalıyorum.. Öyle güzel huy edindim ki akşam evin içinde dolaşarak diş fırçalıyorum
  • 12-08-2021, 15:51:28
    #4
    Bana göre o freze ile oyuyor ya kanal için matkap gibi ses yapıyor o diş çektirmekten daha beter
  • 12-08-2021, 15:51:45
    #5
    1 saat sürerse toplam 5 dakika acı çekmezsin.
    4 sağlam dişimi tel için feda edeceğim...
    • umutkrcm26
    umutkrcm26 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 12-08-2021, 15:51:59
    #6
    2 defa kanal tedavisi oldum 2 Side özel doktordu bi tanesinde acıdan öldüm bi tanesinde hiç hissetmedim iyi bir doktora gidin ve uyuşturucu 2 tane yaptırın geçmiş olsun bu arada
  • 12-08-2021, 16:01:22
    #7
    Hocam doktordan doktora değişiyor geçen bende oldum dişimde kist vardı kanal tedavisi yapıldı 2 saat sürdü 1 kere acı hissetmedim
  • 12-08-2021, 16:36:04
    #8
    lawrus57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 defa kanal tedavisi oldum 2 Side özel doktordu bi tanesinde acıdan öldüm bi tanesinde hiç hissetmedim iyi bir doktora gidin ve uyuşturucu 2 tane yaptırın geçmiş olsun bu arada
    Doktorumun iyi olduğunu düşünüyorum. Annem implant yaptırdı. Abimde çektirdi hocam korkuyorum ne yalan söyleyim 1.5 anestezi ile çekti dişi ama fena canım yandı
  • 12-08-2021, 16:44:28
    #9
    Hocam diş olayı çok önemli şey ve ağrısı, sızısı hiç çekilmiyor, estetik konusu bir yana... Kanal tedavide uyuşturuyorlar haliyle, elbette biraz, çok az yani acı bile denemez ama doktoruna göre değişerek acıyor hocam size şimdi acımıyor desem sonra kandırmış olmak istemem bu daha kötü ama sonradan bana ağrı olmadı ve sonradan çok rahatlatıyor, birkaç dakika dayandığınıza değiyor. Bana kanal tedavi yapıldı ama son muayenemde doktor farketti ki eski kanal tedavim yanlış yapılmış bu yüzden birtakım sorun/lar daha çıktı, acelesi yok dedi İnşALLAH birkaç ay sonra yaptırmayı planlıyorum yani demek istediğim kanal tedavisini de iyi bir doktora yaptırın ki daha sonra sıkıntı çıkartmasın. Sağlıklı günler dilerim, rahat olun, endişelenmeyin.