Uzun süredir diş doktoruna gitmedim. Bugün gittiğimde 2 diş çekimi 1 dolgu yapıldı. 1 dişim çok zorladı kırıldı parçalandı. Çok canım yandı haftaya kanal tedavisi ve dolgum var . Kanal tedavisi çok açıyor mu ?
Not : Dişlerinize İyi Bakın 😩
Böyle Bir Acı Olamaz (Diş)
15
●208
- 12-08-2021, 15:42:04
- 12-08-2021, 15:51:28Bana göre o freze ile oyuyor ya kanal için matkap gibi ses yapıyor o diş çektirmekten daha beter
- 12-08-2021, 15:51:451 saat sürerse toplam 5 dakika acı çekmezsin.
4 sağlam dişimi tel için feda edeceğim...umutkrcm26 bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi. - 12-08-2021, 16:36:04Doktorumun iyi olduğunu düşünüyorum. Annem implant yaptırdı. Abimde çektirdi hocam korkuyorum ne yalan söyleyim 1.5 anestezi ile çekti dişi ama fena canım yandılawrus57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-08-2021, 16:44:28Hocam diş olayı çok önemli şey ve ağrısı, sızısı hiç çekilmiyor, estetik konusu bir yana... Kanal tedavide uyuşturuyorlar haliyle, elbette biraz, çok az yani acı bile denemez ama doktoruna göre değişerek acıyor hocam size şimdi acımıyor desem sonra kandırmış olmak istemem bu daha kötü ama sonradan bana ağrı olmadı ve sonradan çok rahatlatıyor, birkaç dakika dayandığınıza değiyor. Bana kanal tedavi yapıldı ama son muayenemde doktor farketti ki eski kanal tedavim yanlış yapılmış bu yüzden birtakım sorun/lar daha çıktı, acelesi yok dedi İnşALLAH birkaç ay sonra yaptırmayı planlıyorum yani demek istediğim kanal tedavisini de iyi bir doktora yaptırın ki daha sonra sıkıntı çıkartmasın. Sağlıklı günler dilerim, rahat olun, endişelenmeyin.