lawrus57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 defa kanal tedavisi oldum 2 Side özel doktordu bi tanesinde acıdan öldüm bi tanesinde hiç hissetmedim iyi bir doktora gidin ve uyuşturucu 2 tane yaptırın geçmiş olsun bu arada
Doktorumun iyi olduğunu düşünüyorum. Annem implant yaptırdı. Abimde çektirdi hocam korkuyorum ne yalan söyleyim 1.5 anestezi ile çekti dişi ama fena canım yandı