Uzun süredir diş doktoruna gitmedim. Bugün gittiğimde 2 diş çekimi 1 dolgu yapıldı. 1 dişim çok zorladı kırıldı parçalandı. Çok canım yandı haftaya kanal tedavisi ve dolgum var . Kanal tedavisi çok açıyor mu ?

Not : Dişlerinize İyi Bakın 😩